Nieuws/Examens DTS Almelo

29-09-2024

VOORAANKONDIGING

Op zondag 29-09-2024 houden wij een "Universal Bokaal" wedstrijd, er wordt hier gestreden in de afd. B + C + Kynologisch gedeelte. Wie gaat er met de eer strijken...? Met de titel "Universal-Sieger Almelo"?

Het is een laagdrempelige wedstrijd, waarbij Duitse Herders deel kunnen nemen op IGP1, IGP2 en IGP3 niveau.

Ook honden met VZH die al op IGP1 niveau mee kunnen draaien zijn van harte welkom.

Keurmeesters deze dag:  Dhr. Ben Eckhart (B + C) en Mevr. Anja Boonemmer (Kynologisch gedeelte).

Verdere info volgt.

Heeft u vragen?  Tel: 0650508290

Sponsoren van dit evenement:

1) Cavom Diervoederfabriek

2) Hondenshop   www.hondenshop.nl

3) Ook uw bedrijfsnaam/logo kan hier worden geplaatst...

15-06-2024

Zaterdag 15-06-2024 was ons VZH/IGP  Euregio-examen.

Samen met onze partnervereniging SV OG Coesfeld Westfalen uit Duitsland.

Keurmeester deze dag was Rene Zibler / Pakwerker: Michel Hofste.

Het project "Euregio examen/treffen" wordt mogelijk gemaakt door het Interreg-programma Deutschland-Nederland met zijn programmapartners en medegefinancierd door de Europese Unie (EU).

Zie pagina: "onze evenementen".

26-05-2024

Karakterbeoordeling/ Wesentest.  Voor uitgebreid foto-verslag /uitslagen van dit evenement. Zie pagina: "onze evenementen".

SV Keurmeester: Mevr. Ingrid Sanders    Kynologisch instructeur: Mevr. Katalin Leferink

27-02-2024

Dindsdagavond 27-02-2024 is onze jaarlijkse ledenvergadering. Aanvang 20.00 uur.

09-01-2024

Pakwerk seminar met allround VDH pakwerker Dhr. Edris Fathi.

Een leerzame avond voor de leden en de pakwerkers van onze vereniging.

10-12-2023

Drie jaar geleden tijdens de Coronatijd had Kringgroep DTS haar 50 jarig jubileum. Dit heugelijke feit hebben we gisteren (beter laat dan nooitgevierd bij Fusion Plaza in Almelo. Alle leden, ereleden en steunend leden waren hierbij samen met hun partners uitgenodigd. Het was een onvergetelijke avond! Op naar het volgende jubileum.